Odpovídáte na názor ke článku Když se umí marketing aneb Volání zdarma.
[7] Přesně tohle mne samozřejmě hned napadlo, ale to je věc jiná. Jinak z různých náznaků od operátorů na celém světě je už jasné, že hlasové služby se dostávají na druhou kolej. Důležitá jsou data. Před osmi lety nikdo neřešil data a rýžoval z hlasu, dnes je situace přesně opačná. Vím to z pozice organizace, která dělá poptávku na mobilního operátora. Minutami (a potažmo flat tarify) háží operátoři celkem jednoduše, o data se musíte hádat. Proč asi?
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 910×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×