Odpovídáte na názor ke článku Jsem legální uživatel a trpím.
Měli jsme stejný problém, nakoupili jsme před X lety 4 OEM W2k servery a ty běželi cca 4 roky, pak šli do kytek jako každý Win. HW byl OK tak jsme se rozhodli reinstalovat, jenže pin kody najednou neseděli (nikdo dodnes netuší proč) a nebyla šance je znovu získat. Strávili jsme týden u telefonu a webu a nic, ještě teď mi je z toho na nic. Tak jsme vše předělali na Suse a dnes spokojeně předeme na 50 počitačích. Páni z MS přišli o poctivého klienta, který pravidelně nakupoval a utrácel za jejich licece. Přesně jak jste popisoval, stálo to nějakou práci, ale dnes, když je problém tak se klikne do Google a řešení je okamžitě. Cena byla určitě až to poslední. Být jako platící zákazník v roli zajatce je svistvo a doufám, že si to někdo z MS přečte aby se chytil za nos.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 913×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×