Odpovídáte na názor ke článku Argumenty? Došly!.
Když už jste zaplatili licenci, nebylo by marné jí využívat. Pokud má produkt problémy, je třeba ho nejprve řešit se supportem dodavatele, poté vyhrožovat vypovězením smlouvy o podpoře, případně najít alternativu, a pak teprve tu smlouvu vypovědět. Pokud nasadíte jiný produkt bez této procedury, je to špatně, protože mohou vzniknout vícenáklady vzniklé s přechodem (plus jste utopili peníze v licencích, které nepoužijete).
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 913×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×