Teď mě tak napadlo při čtení diskuze - co se vykašlat na logo a místo toho detekovat střih a porovnávat framy? Jestli se nepletu, tak pořád platí to, že poslední cca 3 vteřiny filmu před reklamou se opakují i po skončení reklamy. Nápad tedy zní:
- vytvořit průměr z X framů před střihem a po střihu, ukládat na disk
- porovnávat uložené framy víceméně "každý s každým" - vždy frame vytvořený před střihem s framem vytvořeným po střihu. Pokud se najde těsná shoda, tak s největší pravděpodobností půjde právě ty dva momenty.
Dál mě ještě napadá:
- počítat kadenci střihů - v reklamách by mohl být střih častější
- detekce přehnaně sytých barev
- detekce změny rozlišení, co upozorní na reklamní blok
Samozřejmě se jedná jen o nápady, časově by taková analýza byla zřejmě na opravdu dlouhou dobu.
Tomáš je autorem několika více či méně známých projektů jak z oblasti operačních systémů, tak internetu. V současnosti samozvaný expert na Linux, Bash, PHP a MySQL.
Přečteno 25 945×
Přečteno 23 975×
Přečteno 19 499×
Přečteno 18 283×
Přečteno 12 887×