Názor ke článku Detekce reklam v TV podle loga od Dreit - Teď mě tak napadlo při čtení diskuze -...

  • 19. 10. 2014 0:13

    Dreit (neregistrovaný)

    Teď mě tak napadlo při čtení diskuze - co se vykašlat na logo a místo toho detekovat střih a porovnávat framy? Jestli se nepletu, tak pořád platí to, že poslední cca 3 vteřiny filmu před reklamou se opakují i po skončení reklamy. Nápad tedy zní:

    - vytvořit průměr z X framů před střihem a po střihu, ukládat na disk
    - porovnávat uložené framy víceméně "každý s každým" - vždy frame vytvořený před střihem s framem vytvořeným po střihu. Pokud se najde těsná shoda, tak s největší pravděpodobností půjde právě ty dva momenty.

    Dál mě ještě napadá:
    - počítat kadenci střihů - v reklamách by mohl být střih častější
    - detekce přehnaně sytých barev
    - detekce změny rozlišení, co upozorní na reklamní blok

    Samozřejmě se jedná jen o nápady, časově by taková analýza byla zřejmě na opravdu dlouhou dobu.