Věřím, že na "rychlé" vystřižení loga by to mohlo fungovat, ale podle mých zkušeností s ručním "vyzobáváním" reklam je situace mnohem horší:
- občasně animovaná loga jsou vcelku malý problém, obvykle je animace až "po reklamě",
- před reklamou bývá nějaké "znělka" v té může logo zůstávat, po vystřižení reklam by ve filmu zbyla,
- po reklamách bývají upoutávky, opět někdy (zřídka) s logem,
- během vysílání se přepínají různá obrazová rozlišení (film 4:3, reklamy 16:9, upoutávky, znělka - poměrně pestré možnosti kombinací),
- většina programů po reklamě film "kousek vrátí"; někdy stačí najít změnu scény, ovšem tam zrovna nemusí vyjít I-frame...,
- na konci před reklamou a začátku po reklamě mohou mít překrývající se části jinak rozmístěné I-frame (a je nanejvýš vhodné začínat klíčovým snímkem),
- zvuk je někdy o část snímku posunutý, takže ve filmu zůstane nepěkný lupanec, v horším případě kus znělky,
- najít stejný snímek před a po reklamě je problematické, neboť nejsou "bajtově" shodné.
Čili: radši to řeším ručně.
Tomáš je autorem několika více či méně známých projektů jak z oblasti operačních systémů, tak internetu. V současnosti samozvaný expert na Linux, Bash, PHP a MySQL.
Přečteno 25 945×
Přečteno 23 974×
Přečteno 19 499×
Přečteno 18 283×
Přečteno 12 887×