Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Když USB disk není USB disk.

  • 20. 11. 2013 10:06

    Svatopluk Vít (neregistrovaný)

    [1] Děkuji za jízlivý komentář, ale tak to prostě je. Pokud postavíte velkou reklamní kampaň a s autorem materiálů se dohodnete na podmínkách, za kterých můžete jeho výtvory používat, je to OK. Pokud však vyprší práva na použití, máte smůlu. Když se vám pak ve skladech hromadí materiál, který prostě nemůžete dále šířit, protože by vás autor výtvoru žaloval, za nelegální použití, neuděláte s tím nic. Pokud se dá nějakým způsobem jinak nepoužitelný materiál znovu použít a bez porušení podmínek, je to fajn. Podívejte se např. na ZOO Praha, která měla problémy s autorem původního grafického pojetí materiálů...
    Takže ano, pokud by se příjemci podařilo se k původnímu obsahu dostat, mohl by to být problém. Nicméně při našem testování se to nepovedlo. Takže riziko je poměrně malé.