Jsem podstatně mladší a naletěl jsem taky při změně operátora a tarifu. Po telefonu vše perfektně domluvené... ALE.
Problém je ten že se na to přišlo že jsem byl podveden až s faktůrou ale to už utekla zákoná doba pro vrácení.
Poučení : chyby dělají i mladší. Po telefonu už NIKDY nic neřeším.
Obávám se že není moc lidí co počas "nové" doby nikdy ničemu nenaletěli, jen je vždy otázka jak moc drahé to "poučení" bylo.
Jan Kulhánek pracuje jako psycholog a psychoterapeut, prací s počítači si přivydělával hlavně při studijích. Do světa Linuxu začal více pronikat asi před třemi lety (2007), kdy si nainstaloval Ubuntu jako druhý systém. U této distribuce už zůstal i když rád experimentuje a občas zkouší různé novinky. Je „běžný“ uživatel desktopu, od kterého chce, aby byl user-friendly pro každodenní použití. Občas si skládá muziku, dělá trochu grafiku hlavně pro různé webové projektíky, stříhá video. Počítače jsou dlouhodobým koníčkem.
Přečteno 30 369×
Přečteno 26 924×
Přečteno 26 657×
Přečteno 25 560×
Přečteno 24 179×