Odpovídáte na názor ke článku Detekce reklam v TV podle loga.
Ad hlasitost: s tou hlasitosti to neni tak jednoduche.
- scena ve filmu nemusi byt v plne hlasitosti, ale reklama obycejne zarve na plne koule
- v reklamach/upotavkach pouzivaji hodne silnou kompresi - takze 'hlasitomer' ukaze stejnou hodnotu pro samotny film, i pro reklamu . z toho duvodu neni mozne je pokutovat za zvyseni hlasitosti v reklamach: co se neda zmerit, neda se pouzit jako dukaz. a ze vsichni subjektivne slysi vice? 'to se vam jenom zda'
Tomáš je autorem několika více či méně známých projektů jak z oblasti operačních systémů, tak internetu. V současnosti samozvaný expert na Linux, Bash, PHP a MySQL.
Přečteno 25 945×
Přečteno 23 975×
Přečteno 19 499×
Přečteno 18 283×
Přečteno 12 887×