Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Detekce reklam v TV podle loga.

  • 13. 10. 2014 11:23

    adam (neregistrovaný)

    Věřím, že na "rychlé" vystřižení loga by to mohlo fungovat, ale podle mých zkušeností s ručním "vyzobáváním" reklam je situace mnohem horší:
    - občasně animovaná loga jsou vcelku malý problém, obvykle je animace až "po reklamě",
    - před reklamou bývá nějaké "znělka" v té může logo zůstávat, po vystřižení reklam by ve filmu zbyla,
    - po reklamách bývají upoutávky, opět někdy (zřídka) s logem,
    - během vysílání se přepínají různá obrazová rozlišení (film 4:3, reklamy 16:9, upoutávky, znělka - poměrně pestré možnosti kombinací),
    - většina programů po reklamě film "kousek vrátí"; někdy stačí najít změnu scény, ovšem tam zrovna nemusí vyjít I-frame...,
    - na konci před reklamou a začátku po reklamě mohou mít překrývající se části jinak rozmístěné I-frame (a je nanejvýš vhodné začínat klíčovým snímkem),
    - zvuk je někdy o část snímku posunutý, takže ve filmu zůstane nepěkný lupanec, v horším případě kus znělky,
    - najít stejný snímek před a po reklamě je problematické, neboť nejsou "bajtově" shodné.
    Čili: radši to řeším ručně.