Nákupy na internetu z pohodlí domova nemusí být vždy v pohodě

25. 8. 2008 14:29 (aktualizováno) Tomáš Kavalek

Casio - hodinkyV dnešní době se internet elektronickými obchody jen hemží, a tak by si každý mohl myslet, že se mezi sebou budou alespoň částečně předhánět, aby ulovili nového zákazníka. Ne jinak tomu asi mělo být i u elektronického obchodu Hshop.czodesláno, že nejpozději musí přijít v pondělí. Paní slibuje, že se ještě ozve na e-mail a vše prověří. V pondělí nic, v úterý nic, balík stále nejde sledovat, což je divné, ale je to možné, volám na infolinku, nikdo to nebere. Dostávám záchvat smíchu. Už téměř v klidu, na hodinky se ani netuším přecházím na kvalitní web s kvalitními službami – www.hodinky.cz. Objednávám už tedy jiný typ hodinek (12.8.2008 – 14:37), dostávám informace o expedici hodinek formou SMS a e-mailem (14.8.2008 – 13:20), hodinky platím a vyzvedávám na poště (15.8.2008 – 16:41). A takhle si představuji spolupráci, fungující e-shop, komunikaci a vše jak má být. Tento zápis není reklama, možná spíše antireklama na Hshop.cz. Ještě bych rád zdůraznil, že dnes je 25.8.2008 a zásilka z Hshop.cz stále nedorazila, a to jsem nic nestornoval.

Sdílet