Názor ke článku Případy spolupráce metodik RUP a ITIL od jelinek - [9], [10], bohužel je někdy těžké vyhlédnout za okraj...

  • 29. 1. 2008 0:38

    jelinek (neregistrovaný)

    [9], [10],
    bohužel je někdy těžké vyhlédnout za okraj pískoviště a vidět svět správně
    (tímhle nemyslím nic urážlivě ani arogantně - jen metafora)

    říkám to tu pokaždé. prostě některé věci bez pořádku nejdou řešit. ale stále se najdou lidé, kteří nedokážou pochopit, že když je na nějakou službu (správa HW nebo SW nebo dokonce obojího) denně nahlášeno okolo 30-70 requestů (incidentů, požadavků na změnu, atd.) na jedno řešení. A co když jich pak je 5. Velice bych pak chtěl vidět sehraný team (který ještě do všeho bude bude jiný SW (nebo HW řešení) vyvíjet).

    good luck