Odpovídáte na názor ke článku Metodika ITIL: vstříc lepším zítřkům.
[15] sarimak
Ve spoustě věcech s tebou musím souhlasit, ale dovolil bych si v tomto zastat ITILu. Máš pravdu, že ITIL nikdy neříká jak máš co udělat. Nikdy se nestane, že bys měl konkrétní problém a ITIL pravil "udělej to tak nebo onak", lae na opak ITIL naprosto perfektně popisuje jak by ses měl zařídit, aby problémy nenastávaly a když už nastanou tak abys je dokázal efektivně a rychle řešit.
Tohle je možná největším problémem ITILu v Čechách. Vždyť přece (a tohle asi někteří uslyší neradi) největší devizou manažera není umět problémy řešit, ale umět jim předcházet. A takhle se přesně chová ITIL. Proto ho lidi přehlíží. Nezajímají se o něj, pak nastane problém, hledají východisko, vzpomenou si že nějaký ITIL existuje, ale žádnou odpověď nedostanou. Z toho pak pramení názory na něj.
Přečteno 15 208×
Přečteno 14 612×
Přečteno 12 966×
Přečteno 10 020×
Přečteno 9 310×