Aktivoval jsem pro syna Vodafone kartu. Za pár dní volala paní z cizí firmy, která věděla přesný datum aktivace karty a nabízela paušál. Po dalších několika dnech se spustila lavina otravných telefonátů. Koupil jsem chytrý telefon, objednal micro-sim, zavolal operátora na aktivaci nové sim (stará sim se měla deaktivovat). Problém je na mé straně v telefonu. Druhý den do obchodu Vodafone a nová simka byla aktivována ihned. Trochu otravný dotaz na paušál - NE. Druhý den jsem vyrazil do jiného obchodu, jiného operátora pro obal na telefon. Obal Ok, zaplatil jsem a paní vycítila svou šanci - Chcete paušál, nechcete přejít k nám - Néééééééééééé.
Přečteno 28 781×
Přečteno 19 584×
Přečteno 16 966×
Přečteno 15 228×
Přečteno 15 026×