Odpovídáte na názor ke článku SMSky od operátora na novou SIM kartu.
Osobně mě zarazilo, že jste to řešil na pobočce. Nevím, nakolik se situace změnila, ale pár let zpátky Vodafone žádné pobočky neměl. Sice jste na každém rohu zakopli o obchodní jednotku polepenou logy Vodafone, ale nebyly to jejich pobočky. Fungovalo to podobně jako stavební spoření - nějaká firma podepíše smlouvu s jinou firmou, že bude přeprodávat jejich zboží a služby. Kupříkladu technická podpora mezi ty služby nepatřila. Sice se chlapci obvykle snažili pomoci, ale jejich možnosti řešit organizační problémy končily u "pojďte se přihlásit do samoobsluhy a já vám budu koukat přes rameno, jestli tam nezahlédnu nějaký problém."
Pokud se tedy nic nezměnilo, pak na vás na "pobočce" sehráli/y trochu divadlo a není překvapující, že se vlastně nic neděje. Jediné s čím je trochu úspěch je právě volání hot line, a s čím je hodně úspěch je doporučený dopis.
Přečteno 28 887×
Přečteno 19 698×
Přečteno 16 997×
Přečteno 15 327×
Přečteno 15 057×