Názor ke článku SMSky od operátora na novou SIM kartu od Karel - Osobně mě zarazilo, že jste to řešil na...

  • 24. 2. 2014 13:43

    Karel (neregistrovaný)

    Osobně mě zarazilo, že jste to řešil na pobočce. Nevím, nakolik se situace změnila, ale pár let zpátky Vodafone žádné pobočky neměl. Sice jste na každém rohu zakopli o obchodní jednotku polepenou logy Vodafone, ale nebyly to jejich pobočky. Fungovalo to podobně jako stavební spoření - nějaká firma podepíše smlouvu s jinou firmou, že bude přeprodávat jejich zboží a služby. Kupříkladu technická podpora mezi ty služby nepatřila. Sice se chlapci obvykle snažili pomoci, ale jejich možnosti řešit organizační problémy končily u "pojďte se přihlásit do samoobsluhy a já vám budu koukat přes rameno, jestli tam nezahlédnu nějaký problém."

    Pokud se tedy nic nezměnilo, pak na vás na "pobočce" sehráli/y trochu divadlo a není překvapující, že se vlastně nic neděje. Jediné s čím je trochu úspěch je právě volání hot line, a s čím je hodně úspěch je doporučený dopis.