Osobně mě zarazilo, že jste to řešil na pobočce. Nevím, nakolik se situace změnila, ale pár let zpátky Vodafone žádné pobočky neměl. Sice jste na každém rohu zakopli o obchodní jednotku polepenou logy Vodafone, ale nebyly to jejich pobočky. Fungovalo to podobně jako stavební spoření - nějaká firma podepíše smlouvu s jinou firmou, že bude přeprodávat jejich zboží a služby. Kupříkladu technická podpora mezi ty služby nepatřila. Sice se chlapci obvykle snažili pomoci, ale jejich možnosti řešit organizační problémy končily u "pojďte se přihlásit do samoobsluhy a já vám budu koukat přes rameno, jestli tam nezahlédnu nějaký problém."
Pokud se tedy nic nezměnilo, pak na vás na "pobočce" sehráli/y trochu divadlo a není překvapující, že se vlastně nic neděje. Jediné s čím je trochu úspěch je právě volání hot line, a s čím je hodně úspěch je doporučený dopis.
Přečteno 28 781×
Přečteno 19 584×
Přečteno 16 966×
Přečteno 15 228×
Přečteno 15 026×