Na řešení windows se nejvíce ušetří na platech běžných administrativních pracovníků. Sehnat asistentku, která zvládne open office (dosaďte si klidně Libre office) je o mnoho složitější úkol než sehnat asistentku, která umí psát ve wordu a zřejmě ji budete muset více zaplatit. A to platí pro ostatní datlovače, kterejch jsou firmy plný až po střechy. Lidi, který píšou dokumentaci, reporty, smlouvy, dotace, ceníky.. všichni píšou ve wordu a dát jim open office, tak jim to bude trvat 2x déle. A pak jim ostatní firmy posílají wordy, ze kterých prostě cca 1/5 je v open officech úplně rozsypaná a 1/10 se vůbec v ničem jiným než ve wordu neotevře. A Takový zaměstnanec se nedomůže toho, aby ten dokument dostal v rtf, protože na druhé straně v druhé firmě sedí člověk, který to umí uložit jen jako doc/docx a basta.
Když si pak spočítáte, kolik vás na mzdách vyjde ajťák, který řeší problémy s open office apod., tak prostě win+ms office je levnější.
Samozřejmě tu někdo zmínil firmu, ve které je většina počítačově zdatných lidí, ale takových firem je jako šafránu.
Přečteno 28 782×
Přečteno 19 585×
Přečteno 16 967×
Přečteno 15 229×
Přečteno 15 028×