Nova to bude mít s prosazením těžké. Je hned několik důvodů. Prvním je, že budovat business na zelené louce v tomto oboru chce seper nápad a velkou podporu. Tu sice Nova zajistí přes svojí TV, ale to je tak vše. O nápadu se mluvit moc nedá. Žádnou díru na trhu nezalepuje, ani nepřichází s ničím novým. iDnes (současná 3 internetu v ČR) je dosti bulvární na to aby čtenáři nepřebehly k tn.cz. A když bude tn.cz hodně tlačit na pilu tak zase na druhé straně je tady Blesk a Super.
A jestli si myslejí že těch 2 miliony diváků co Nově koukají na zprávy najednou začnou zuřivě klikat, tak asi žijou v růžové zahradě. Samozřejmě nechci nikoho urážet, ale profil diváka TV Nova je trochu dolišný od profilu uživatele internetu.
Přečteno 28 782×
Přečteno 19 586×
Přečteno 16 967×
Přečteno 15 229×
Přečteno 15 028×