Hlavní navigace

Názor ke článku Vodafone a ČD: bezpečnost až na posledním místě? od v6ak - Taky mi takto volali, operátor mi řekl, že...

  • 16. 11. 2011 22:22

    v6ak (neregistrovaný)

    Taky mi takto volali, operátor mi řekl, že mě chápe, ale nakonec mě něčím přesvědčil, že to bude asi opravdu on.

    Kolem zavádění nového systému jsem u nich byl často (reklamace). Obvykle u mě na prodejně chtěli heslo. Já jim ho psal. Jednou jsem vynechal jeden znak. Dozvěděl jsem se něco jako 'no něco tam trošku chybí'. Evidentně plaintext.

    BTW: Od určité doby chtějí na *077 heslo na začátku. To je vpořádku. Ale když po mě heslo chtěl i operátor a řekl jsem mu, že jsem ho už zadal (DTMF...), poznamenal, že to zatím nemají propojený. Ono by to bylo fajn, operátoři by se nemuseli dostat k heslům. Zajímalo by mě, zda to tak již mají.