Odpovídáte na názor ke článku Pochybná infrastruktura UPC.
"Cekejte, jste prvni v poradi" je od UPC totalna zakernost. Raz som takto volal cez vikend a pol hodinu som pocuval hlasku o tom, ako som prvy v poradi. Najprv ma to potesilo, ze nie som 253-ti v poradi, ako je zvykom, ale hned prvy. Po 10 minutach cakania som si povedal, ze jediny vikendovy hotlajnista je akurat na WC. Po 20 minutach som si vravel, ze si po WC skocil este na cigo. Po 30 minutach som to vzdal a zalogoval pripad na web rozhrani cez telefon. Bez akejkolvek e-mail odpovede bola chyba odstranena asi za 10 minut. Potesilo by nieco v zmysle "toto je odpoved na vasu ohlasenu chybu, uz by to malo fungovat,blablabla".
Az neskor som sa dozvedel, ze UPC vecer a cez vikendy vobec nema zivy helpdesk!!! To si nevedia prepinat hlasky na odkazovaci? Preco klamu zakaznikov, ze som prvy v poradi, ked ziadne poradie neexistuje?
Autor pracuje ve společnosti spravující počítačové sítě a používá Gentoo. Má rád otevřená řešení, pořádek v systému a sklenici vychlazeného piva.
Přečteno 31 627×
Přečteno 17 774×
Přečteno 15 521×
Přečteno 13 817×
Přečteno 12 045×