Ja dikybohu pripojeni od UPC nemam. Mame od nic kabelovku (ponevac az do minuleho roku byla barakova antena nepouzitelna), ale s prichodem digitalu je nejspis zrusime. Dovolat se na jejich podporu je totiz utrpeni, navic to leze dost do penez (linka je placena). A signal je posledni dobou stejne mizerny i pres provedene opravy.
Ja mam pripojeni od loklaniho providera pres 5GHz pojitka - spolecna antena je na strese a dolu do bytu mi vede UTP kabel, takze doma mam jenom RJ45 zasuvku. Technikovy jsem rekl, at mi rekne potrebne adresy, ze si to nastavim sam (a on byl jedine rad, ze jsem mu usetril cas a problemy), takze tohle jsme resit nemuseli.
Ale pokazde, kdyz ted volal na podporu (obcas jim to vypadne na par minut, hlavne kvuli upgradum), tak dopredu rikam "Jedu pod 64bit Linuxem a jsem pripojeny pres router, ktery ma diagnostiku stavu odchozi brany", cims si usetrim zhruba dve-tri minuty standardnich otazek a odpovedi pripravene pro bezne uzivatele windows (typu "Zkontrolaval jse pocitac, jestli nemate virus?" nebo "Neprovadel jse pred tim aktualizaci systemu?").
A operatorka je nastesti dost inteligentni, aby mi odpovedela budto "Delame upgrade/opravu/uhodil nam do anteny blesk/nekdo ukradl napajeci kabel ze strechy atd." nebo "Pocketje, prepojim vas na technika", coz se zatim stalo jen jednou (prehazovali se DNS servery a oznameni poslali e-mailem, ktery se nekde ztratil). Proti tomu, co je u jinych provideru (treba Kyslici), je tohle nadhera.
Paranoidní? Ale ne – kde máte důkaz, že po mně nejdou?
Přečteno 21 637×
Přečteno 18 261×
Přečteno 11 937×
Přečteno 10 881×
Přečteno 10 770×