Odpovídáte na názor ke článku Vodafone a ČD: bezpečnost až na posledním místě?.
Taky mi takto volali, operátor mi řekl, že mě chápe, ale nakonec mě něčím přesvědčil, že to bude asi opravdu on.
Kolem zavádění nového systému jsem u nich byl často (reklamace). Obvykle u mě na prodejně chtěli heslo. Já jim ho psal. Jednou jsem vynechal jeden znak. Dozvěděl jsem se něco jako 'no něco tam trošku chybí'. Evidentně plaintext.
BTW: Od určité doby chtějí na *077 heslo na začátku. To je vpořádku. Ale když po mě heslo chtěl i operátor a řekl jsem mu, že jsem ho už zadal (DTMF...), poznamenal, že to zatím nemají propojený. Ono by to bylo fajn, operátoři by se nemuseli dostat k heslům. Zajímalo by mě, zda to tak již mají.
Co o sobě napsat? Absolvent ČVUT FEL, linuxák, síťař. Mimo to se zajímám o elektrotechniku, elektroniku a speciálně elektrické pohony.
Přečteno 60 563×
Přečteno 17 440×
Přečteno 17 081×
Přečteno 16 582×
Přečteno 14 756×