Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Reklamace aneb příběh pevného disku.

  • 24. 4. 2017 19:50

    Mates (neregistrovaný)

    Zelená obluda reklamace neřeší a nikdy ani neřešila. Zboží mají předražené (odůvodnili si to tím, že oproti konkurenci nabízí nadstandardní služby). Reklamoval jsem u Alzy základní desku s tím, že po vypnutí PC druhý den již nepostnul. Vyzkoušel jsem jinou grafickou kartu, jiné operační paměti atp. Došel jsem k tomu, že byla vadná základní deska (tehdy nějaký Asus se socketem 775). Desku jsem odnesl na reklamaci i s původní krabicí.Obsluha na pobočce sice chvilku prskala, jak mohu vědět, že je deska vadná a začali mi vnucovat jakousi placenou diagnostiku zařízení. Odmítl jsem s tím, že se informatikou živím a že ta deska je vadná a že trvám na reklamaci. Velice neochotně tedy desku na reklamaci přijali a pár dní byl klid.
    Po cca 4 týdnech (těsně před koncem 30 denní lhůty) jsem si jel reklamaci vyzvednout. Bohužel, reklamace byla zamítnuta s odůvodněním CID. Abych to upřesnil, CID (Customer Inducement Damage), tedy mechanicky poškozeno zákazníkem. Když jsem se obsluhy zeptal, jak je to možné, že jsem desku předával na reklamaci s původními obaly a nepoškozenou, mi bylo oznámeno, že dle reklamačního protokolu dodavatele jsou mechanicky poškozeny piny v patici (zohýbané). Chvíli jsem se s nimi dohadoval, avšak neúspěšně. Tenkrát jsem neměl jak dokázat, že piny v době předání RMA prodejci poškozeny nebyly.
    Od té doby v Alze absolutně nenakupuji. Nestojí mi to absolutně za to.