Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Reklamace aneb příběh pevného disku.

  • 9. 11. 2012 20:11

    misace (neregistrovaný)

    Mě fascinuje, že mu to neuznali, vždyt to jen pošlou(spolu s další hromadou disků) místnímu zástupci a ten jim pošle \"novej\"- prakticky žádný náklady navíc. Tohle by se u CZC, Mironetu, Softcomu, Netfoxu nikdy nestalo. kouil jsem Moniotr Samsung u Alzy s 3 letou zárukou, takže jako po 2 letch už záruku nemám? Tak jestli by se mi něco takovýho stalo, přišli by o pár zákazníků v mym okolí, o to bych se postaral. Jinak na alze je výhoda, že maj spoustu kravin, který se moc nekuoují skladem, tak holt tam člověk občas zavítá, je fakt, že zas ty laciný věci mají třeba i o 25% dražší než jinde.