Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Reklamace aneb příběh pevného disku.

  • 31. 10. 2012 13:59

    logik (neregistrovaný)

    Ne, lidi to jasně napsali už před tebou, akorát nevíš a nečteš. Tak ještě jednou: pokud prodejce k disku napíše záruka pět let, tak to znamená, že Má záruku pět let. Zákon ho k tomu nenutí, to máš pravdu, ale pokud to na výrobek napíše, tak se tím zavazuje to provést za stejných podmínek, jako u "zákonné záruční lhůty".
    Alza to pravda v obchodních podmínkách odděluje, ale vzhledem k tomu, že nikde jinde, tak je to klasické uvádění zákazníka v omyl (je to podobné, jako kdyby do obchodních podmínek napsali, že veškeré kožené výrobky jsou ve skutečnosti z imitace kůže a pak odmítali reklamace, že ta kožená bota je ve skutečnosti z koženky....) a tedy ustanovení naprosto zbytečné.
    Kdyby napsala např. záruční doba 2+3 roky, tak by to bylo Ok, takhle ne.