Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Reklamace aneb příběh pevného disku.

  • 27. 10. 2012 10:27

    Ondřej Caletka (neregistrovaný)

    [2] Hlavně disk zabal do antistatického sáčku a pak použij nějakou bublinkovou fólii. Myslím, že snaha se cení a pokud uvidí, žes měl nějaký nenulový zájem dopravit jim nepoškozený disk, tak to nezamítnou. Nehledě na to, že kromě poštovného nemáš co ztratit.

    [3] To co popisuješ není reklamace, ale odstoupení od smlouvy. Na něj ze zákona nemáš nárok pokud jsi kupní smlouvu nesepsal na dálku. Navíc vrácené zboží je už méně prodejné a mají ho v e-shopu se slevou v rubrikách bazar, nebo rozbaleno. Při současné výši marží v maloobchodě IT a spotřební elektroniky je naprosto pochopitelné, že při odstoupení od smlouvy chtějí kompenzaci horší prodejnosti vráceného zboží.

    Osobně mám s reklamacemi v Alza spíše dobré zkušenosti. Už jsem reklamoval několik disků, jeden switch a paměťovou kartu a vždycky došlo k výměně ihned za jiný kus, dokonce v případě jednoho disku nebyl reklamační technik s to na místě vyčíst z něj SMART logy a tak mi jen prostě věřil. Proto tam taky nakupuji, protože při dnešní jakosti spotřebních produktů, co si člověk nevyreklamuje, to nemá.