Odpovídáte na názor ke článku Reklamace aneb příběh pevného disku.
[2] Hlavně disk zabal do antistatického sáčku a pak použij nějakou bublinkovou fólii. Myslím, že snaha se cení a pokud uvidí, žes měl nějaký nenulový zájem dopravit jim nepoškozený disk, tak to nezamítnou. Nehledě na to, že kromě poštovného nemáš co ztratit.
[3] To co popisuješ není reklamace, ale odstoupení od smlouvy. Na něj ze zákona nemáš nárok pokud jsi kupní smlouvu nesepsal na dálku. Navíc vrácené zboží je už méně prodejné a mají ho v e-shopu se slevou v rubrikách bazar, nebo rozbaleno. Při současné výši marží v maloobchodě IT a spotřební elektroniky je naprosto pochopitelné, že při odstoupení od smlouvy chtějí kompenzaci horší prodejnosti vráceného zboží.
Osobně mám s reklamacemi v Alza spíše dobré zkušenosti. Už jsem reklamoval několik disků, jeden switch a paměťovou kartu a vždycky došlo k výměně ihned za jiný kus, dokonce v případě jednoho disku nebyl reklamační technik s to na místě vyčíst z něj SMART logy a tak mi jen prostě věřil. Proto tam taky nakupuji, protože při dnešní jakosti spotřebních produktů, co si člověk nevyreklamuje, to nemá.
Co o sobě napsat? Absolvent ČVUT FEL, linuxák, síťař. Mimo to se zajímám o elektrotechniku, elektroniku a speciálně elektrické pohony.
Přečteno 57 379×
Přečteno 16 001×
Přečteno 15 904×
Přečteno 15 229×
Přečteno 13 184×