Přesně stejný příběh jsem zažil s diskem Seagate i já - reklamační technik ze mě ještě dělal vola, že tak starý disk (4 roky) chci reklamovat a přijal ho také s výhradou - a výsledek naprosto stejný - zamítnuto, po záruce. Posílal jsem do Polska...
Jinak ale v alza nakupuju právě kvůli reklamaci - ty prodloužené záruky chápu jako něco navíc na co prostě alza nehraje. Ostatní reklamace i výměny či vrácení zboží jsou naprosto bez problému. Stačí trochu přemýšlet a dobře popsat závadu popř. jim necpat poničené věci, roztrhané krabice atd.
Disky, co jsem reklamoval v normální záruce mi vyměnili za nový kus ihned (několikrát mi zafungovala věta - linux na něm hlásí seek errory a badblocky) - přímo od technika jsem pak šel do skladu pro nový. Je to ale už přes rok, tak netuším, jestli se něco nezměnilo...
Co o sobě napsat? Absolvent ČVUT FEL, linuxák, síťař. Mimo to se zajímám o elektrotechniku, elektroniku a speciálně elektrické pohony.
Přečteno 57 277×
Přečteno 15 948×
Přečteno 15 860×
Přečteno 15 161×
Přečteno 13 130×