Názor ke článku Reklamace aneb příběh pevného disku od camel1cz - Přesně stejný příběh jsem zažil s diskem Seagate...

  • 28. 10. 2012 8:22

    camel1cz (neregistrovaný)

    Přesně stejný příběh jsem zažil s diskem Seagate i já - reklamační technik ze mě ještě dělal vola, že tak starý disk (4 roky) chci reklamovat a přijal ho také s výhradou - a výsledek naprosto stejný - zamítnuto, po záruce. Posílal jsem do Polska...

    Jinak ale v alza nakupuju právě kvůli reklamaci - ty prodloužené záruky chápu jako něco navíc na co prostě alza nehraje. Ostatní reklamace i výměny či vrácení zboží jsou naprosto bez problému. Stačí trochu přemýšlet a dobře popsat závadu popř. jim necpat poničené věci, roztrhané krabice atd.

    Disky, co jsem reklamoval v normální záruce mi vyměnili za nový kus ihned (několikrát mi zafungovala věta - linux na něm hlásí seek errory a badblocky) - přímo od technika jsem pak šel do skladu pro nový. Je to ale už přes rok, tak netuším, jestli se něco nezměnilo...