Odpovídáte na názor ke článku Reklamace aneb příběh pevného disku.
[16]. Já si myslím, že záruka by měla být jenom jedna a to zákonná. Pokud někdo nabízí prodlouženou záruku a pak v reklamačním řádu píše, že ta záruka po dvou letech kompletně změní podmínky, měli by to obchodníci inzerovat jako 2 roky záruka + 3 roky bezplatný pozáruční servis. Ale samozřejmě IANAL, tohle je jen laický, můj osobní pohled.
Co jsem koukal teď, tak už se u Seagate disků o žádné záruce nepíše, čímž je zřejmě problém vyřešen. Ostatně, když o tom přemýšlím, nevím, jestli jsem vůbec kdy nějakou informaci o delší záruce dostal :)
[17]. Copak pošta, té směrování zásilek fungovalo jakž takž dobře: http://jdem.cz/wqzr2
Spíš mě překvapilo, jak DHL udělalo balíku výlet Praha - Brno - Ostrava - Brno - Praha − viz obrázek.
Co o sobě napsat? Absolvent ČVUT FEL, linuxák, síťař. Mimo to se zajímám o elektrotechniku, elektroniku a speciálně elektrické pohony.
Přečteno 57 379×
Přečteno 16 001×
Přečteno 15 904×
Přečteno 15 229×
Přečteno 13 184×