Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Čtyřlístek - mládeži nepřístupno?.

  • 10. 8. 2013 16:52

    chrz (neregistrovaný)

    Ahoj, zas tak tragicky bych to neviděl. Udělat film je neskutečně drahé a bez sponzorů to už asi nejde. Možná kdyby byl film o 10 15 minut kratší, tak by nebyli sponzoři potřeba a ještě by to prospělo tempu filmu :)

    Jinak jak píšu ve svých komentářích na chrz.wz.cz/?stran­ka=716

    Největším zlem podle většiny recenzentů je všudypřítomný otravný product placement, který dětem cpe spoustu výrobků. Připravil jsem se na nejhorší a myslím, že všehovšudy jsou toho ve filmu maximálně 2 minuty. Skrytá reklama to není, viditelná je velmi dobře. Česká pošta se snese, to nemůže vadit. Obchody na náměstí Třeskoprsk jsou sice opravdu reklamy, ale v tomto případě docela skryté. Dětské šampáňo a lízátka by prošly, kdyby nebyly tak okatě vystrčeny do popředí a nezahýbaly dějem.

    Nejvíc reklamního prostoru na plátně dostal kocour Pribináček. Podle některých je regulérní vedlejší postavou filmu, což bych netvrdil, je tam opravdu jen chvíli, samozřejmě naprosto zbytečně. Aspoň nás může těšit, že před závěrem filmu s příchodem doby ledové kocour zamrzne (ale v happyendu zase roztaje). Ale opravdu je ve filmu mnohem kratší dobu, než když Pribináčka "propagovali" ve filmu Ať žijí duchové! (1977) což zase recenzenti považují za povedené včlenění do děje.