Názor ke článku UPC a jejich "odborník" na Linux od xxx - Hmm, já jsem přes UPC připojený asi 5...

  • 10. 2. 2008 20:36

    xxx (neregistrovaný)

    Hmm, já jsem přes UPC připojený asi 5 let a za tu dobu jsem zažil cca 3 jednodenní výpadky a možná max. 15 výpadků do 1/2 hod. Takže to nepovažuji za tak zlé.

    Jejich podpora po telefonu je katastrofální - ne že by nebyli schopni problém řešit, ale než se podaří někomu dovolat, tak to je o nervy. Ale to platí i o O2 (těm se zas dá dovolat snadno, ale jejich lidi jsou neschopní), prakticky v tom není rozdíl. Atd... každý má svoje problémy.

    Nicméně, vzhledem k tomu že občas asistuju při zprovozování připojení malých firemních sítí, které mám na starosti tak se obvykle docela dobře bavím tím, že technikům předhodím nějaký router s konzolí ať se snaží :-) Je to dáno tím, že tam ten stroj pak opravdu poběží a jsem líný vytahovat notebook, dokud to není nezbytné = až když to fakt nejde přes konzoli, tak nabootuju Gentoo s KDE.

    Krom toho, je lepší se nechat od "techniků" providera pronavigovat. Jednak se sami dozvíte, co je třeba, druhak se lépe vyznáte na vlastním stroji než on a zatřetí on bude rád, že ho nenecháte máchat v něčem, čemu opravdu rozumět nemusí.