Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku SÚKL zprovoznil nový systém pro elektronické recepty.

  • 29. 12. 2017 13:26

    Vojta (neregistrovaný)

    Vlastní zkušenost se zřizováním (manželka má malou ordinaci):
    1. naprosto příšerný interface na stránkách SUKLu k registraci certifikátu, nutná JAVA, asi po cca hodině zkoušení se mi podařilo najít jednu verzi JAVY s jednou verzí exploreru, kde to fungovalo (ostatní prohlížeče ani ťuk)

    2. po zaregistrování certifikátu jsem čekal rychlou reakci, ale ouha - je tu už více než měsíc a stále ze SUKLU žádná odezva.

    3. moje sestra, také lékařka, je o krok napřed - té před týdnem dorazily ze SUKLU potvrzovací údaje (po registraci certifikátu čekala dva měsíce). Doufala, že už tam jenom zadá údaje a pojede. Po zadání údajů zase čeká několik dní na zpracování. Evidentně to není automatické - tam se proboha musí dělat spousta věcí ručně! Tomu říkám elektronizace...

    Dám malou paralelu - představte si, že byste byli nuceni používat nějakou konkrétní banku (prostě stát by tak rozhodl). Pokud byste jí nepoužívali, mohli byste být pokutováni. Chtěli byste si založit v bance účet, ale zjistíte, že je to šíleně komplikované a trvá to několik měsíců. Navíc vám to vůbec nic nepřinese.