[49] @zboj
V tom pripade me zajimaji konkretni casy. Nevim jestli jsem rekl jasne, ze je to ve 3D. Napsal jsem to docela primitivne, takze alokuju linie a trojuhelniky, ktery ty linie sdili. Z toho pak stavim obalku rozsirovanim o jednotlive body. V jave si to muzu dovolit, takze nad tim nejak zvlast nepremyslim (to je ostatne cely vtip psani ve vyssim jazyce).
Jak jsem psal, 65k bodu, java8 - 400ms (-server), VS2013 C++ x64 release kolem 1600ms. Zkousel jsem hrat si s jednotlivyma optimalizacema, ale efekt byl nemeritelny.
Me nejde ani tak o to, jestli to je vhodny priklad pro mereni rychlosti, ale o pouziti takove platformy pro moje ulohy, na ktere pobezi ten program dostatecne rychle aniz bych se musel matlat s detaily. K cemu je mi nejaky mikrobenchmark, kdyz to v realu vyhori na necem uplne jinym?
Takze tesim se na vase cisla.
Autor se zabývá vývojem kompilátorů a knihoven pro objektově-orientované programovací jazyky.
Přečteno 36 261×
Přečteno 25 412×
Přečteno 23 832×
Přečteno 20 213×
Přečteno 17 921×