Odpovídáte na názor ke článku Potřebují programátoři VŠ?.
@46: učení je ale sociálni aktivita, protože zkušenost vyučujícího, možnost si to "nazávazně" v sandboxu zkusit a diskutovat o tom s učitelem a ostatními žádné samostudium nenahradí. Pouhé samostudium je obvykle dost neefektivní. To neznamená si také sám nečíst, nezkoušet, nerozšiřovat obzory.
Ano, myslím si že by vysoké školy měly věnovat víc času a dost povinně obecným a mezioborovým tematům: ty technické filosofii, dějinám, umění (a nejen tělocviku ;-) ) - ty filosofické školy zase matemetice a technologiím.
Autor se zabývá vývojem kompilátorů a knihoven pro objektově-orientované programovací jazyky.
Přečteno 37 806×
Přečteno 26 445×
Přečteno 25 172×
Přečteno 21 299×
Přečteno 19 106×