Odpovídáte na názor ke článku Co zlepšit na českých VŠ?.
AD 113, protože na to šli se špatným matematickým aparátem, diferenciálním a integrálním počtem, který zachycuje realitu v jednom "bodě" a celek z nich skládá. Ale celku je vlastní i "vlnění", které na úrovni prvků není patrné. Představte si situaci, počítáte oka sítě, vždy napočítáte stejný počet v jedné řadě, ale vzdálenost mezi prvním a posledním okem sítě bude záležet na tom, jak je síť napjatá. Když se napětím budou oka trhat, napočítáte méně ok, protože ta protržená se spojí do jednoho oka, a budete se divit proč, protože fyzický rozměr té sítě je vám nedostupný, umíte jen spočítat počet ok.
Autor se zabývá vývojem kompilátorů a knihoven pro objektově-orientované programovací jazyky.
Přečteno 36 203×
Přečteno 25 362×
Přečteno 23 796×
Přečteno 20 178×
Přečteno 17 875×