Odpovídáte na názor ke článku Co zlepšit na českých VŠ?.
Ad 22. P. Tišnovský:
"dostanou zprda u diplomky, že je uvedeno málo tištěné literatury," - Tohle nechápu, proč se tak bazíruje na uvádění nějakých zdrojů, není důležitější výsledek? Kdyby třeba stačilo uvést něco jako, materiály poskytla firma XY, nebo WWW.blabla.sex.com, třeba. To školy ještě nepostřehly, že je něco jako internet a že studovat se nemusí pouze z knih?
11. Limu: "mimo Evropu se ani moc nenosi zaverecne zkousky - proste kdo projde pozadovanymi predmety, ma narok na titul." - To je logické. Nehledě na to, že to může člověk třeba i trémou zbyzečně pohnojit, splete se a jen kvůli tomu nedostane glét i když jinak si během studia vedl dobře. Podle mě stačí k obhajobě titulu závěrečný projekt ať už v podobě bakalářské nebo diplomové práce. To myslím o schopnostech studenta vypovídá více než závěr. zkoušky.
Stejně tak by se to dalo stáhnout i na maturity.
Autor se zabývá vývojem kompilátorů a knihoven pro objektově-orientované programovací jazyky.
Přečteno 36 201×
Přečteno 25 361×
Přečteno 23 795×
Přečteno 20 177×
Přečteno 17 874×