Odpovídáte na názor ke článku Válka o kopírovací monopol.
[52] samozreme kazdy, a obzvlast muzikanti chteji vic :))
ja si osobne myslim,ze piratstvi samo o sobe muze za soucasnou situaci. Proto se manageri ted snazi branit prasarnami jako ACTA a SOPA. U
uz v roce 1976 si jeden muzikant stezoval, ze by mel dostat misto zlate desky zlatou kazetu Maxell :http://www.jacopastorius.com/features/BBC.html
U piratstvi se muzeme navzajem prit, jestli je to kradez nebo ne, ale myslim ze je to na kazdy pad proste nemoralni. A prave proto je pro mne tezke pochopit, ze to muze byt podporovano oficialni politickou stranou. Jasne jde jenom o pisnicky a knizky. Ale to ja prave delam, a ti lide jdou proti mne a nenabizeji jina reseni nez : stan se slavny a prodavej po milionech, delej merchandising, najdi si jiny distribucni model...
no a ten strach mam protoze mne lide z CPS slusne receno posilaji k sipku...
*22.6.1968
Od mala mě fascinoval potenciál počítačů a od prvního osobního seznámení s nimi jsem věděl, že tahle „věcička“ je přesně tím, čím se chci zabývat celý život. Hned po maturitě jsem si našel práci, kde jsem s nimi mohl pracovat a hlavně učit se. V průběhu let jsem vystřídal řadu zaměstnavatelů a specializací (např. ekonomické systémy, implementace BIOSu pro CP/M, řízení tech. procesů) až jsem nakonec na dlouhá léta zakotvil u Delphi a databází (hlavně InterBase), nejdříve ve firmě PCS, pak AKTIS (nyní ABRA) a posléze Borland ČR. Od uvolnění zdrojových textů InterBase v r. 2000 a zrodu projektu Firebird se podílím na jeho vývoji (nyní hlavně jako QA manager). Od r. 2001 pracuji pro spol. IBPhoenix. Mým preferovaným programovacím jazykem je již dlouhá léta Python.
Přečteno 18 104×
Přečteno 17 238×
Přečteno 8 778×
Přečteno 8 658×
Přečteno 6 821×