Odpovídáte na názor ke článku Zorganizujte své aktivity pomocí GTD!.
Pouzivam vlastny planovac uloh (samostatna databazova aplikacia), zakladnym objektom je "Uloha" ktora obsahuje:
- Unikatne Id (toto je super, staci servisakovi povedat spravil som ulohu 147, otestuj to)
- Projekt (cosi ako tag, podla toho sa ulohy zgrupuju)
- Typ ulohy (uloha,chyba,poznamka,otazka,overit,verzia,napad,hlupost,ine)
- Stav (zakaznik,zvazuje sa,treba,robi sa,hotove,otestovane,vynesene,zmazane)
- Nazov (kratke zhrnutie ulohy)
- Podrobny textovy popis (RTF text)
- Zadal (kto zadal)
- Riesi (kto riesi)
- Priorita (bez,nizka,stredna,vysoka,kriticka)
- Zalozena (datum)
- Posledna zmena (datum)
S tym ze si ich mozem presuvat, menit stavy, upravovat, atd. Zakladny pohlad je okno s 8 zalozkamy, v kazdej to zobrazuje jeden stav (1.zakaznik, 2.zvazuje sa, ...), K tomu statistiky, tlacovky, filtre, vyhladavanie, nastavenie prav co kto kde moze zapisovat, generovanie zmien, historia, atd... Akt. stav:
Projektov: 17
Uloh: 458
Treba: 147
Robi sa: 55
Hotove: 239
Zmazane: 18
Přečteno 19 387×
Přečteno 16 930×
Přečteno 13 909×
Přečteno 13 242×
Přečteno 11 230×