Odpovídáte na názor ke článku Projekt ST - kapitola 8. - Hry hry hry….
Ukládání vůbec nebylo limitované, naopak se očekávalo, že hráč bude ukládat a často. Součástí hry totiž byla Utility disketa s nástrojem Orákulum, do kterého se nahrála uložená pozice a Orákulum v závislosti na tom, v jaké části dungeonu byla pozice uložena, dávalo několikastupňové nápovědy k jednotlivým hádankám.
Nicméně u většiny dungeonů se bohužel ujal herní styl "uložím a zkusím to, když to nevyjde, obnovím pozici". Proto dungeon Ishar zavedl mj. poplatek v herních penězích za uložení pozice, aby se to nezneužívalo.
Pointa je v tom, že pokud hru hrajete s dobrovolným neukládáním, atmosféra jinak stejného prostředí se změní a to jedině k dobrému. Když totiž víte, že pokud se do daného území vydáte ne zcela dobře vybaveni a smrt, čili úplný a absolutní konec, může přijít okamžitě, bojíte se u toho významně víc, než když počítáte s tím, že v dané místnosti třeba 5x umřete a pozici obnovíte, než se vám to podaří projít dle představ. No a hrát to s jedinou postavou namísto s očekávanými čtyřmi znamená, že nemáte šanci po nevydařeném boji utéci a padlé hrdiny si v altaru oživit.
Přečteno 17 422×
Přečteno 17 310×
Přečteno 17 114×
Přečteno 16 363×
Přečteno 15 992×