Odpovídáte na názor ke článku Projekt ST - kapitola 8. - Hry hry hry….
No na dnešní poměry je hardcore cokoli. A ještě mluvíte o ukládání, to u takových osmibitů bylo v naprosté většině případů nemyslítelné - nevím, jestli verze her s disketovou mechanikou uměly ukládat (FDD jsem u osmibitu nikdy neměl, vím jen, že Didaktik měl tlačítko SNAP pro uložení obsahu paměti, tak to asi jako "save" šlo použít), nicméně na Atari 800 s XC12 (kazeťák) nebylo možné ukládat téměř nic. K tomu obtížnost většiny her byla opravdu "surová". Tj. smrt postavy = hrát od začátku byla věc zcela běžná.
Jinak konkrétně Chaos Strikes Back neznám, přiznám se, že čtverečkové dungeony mne minuly...jinak samozřejmě vám věřím, že to bude hardcore obtížnost. Ještě k tomu ukládání, to bylo nějak omezené hrou, jak často je možno uložit?
Přečteno 17 422×
Přečteno 17 310×
Přečteno 17 114×
Přečteno 16 363×
Přečteno 15 992×