Uffff, ono je na jednu stranu výhodné, že jsme zakysli na 64-bitových OS na věky a fullhd i barvy tady s námi vydrží asi i dalších 10 let. Tolik práce.....na nadčasovosti SW by se mělo začít mnohem víc uvažovat i díky tomu zpomalení vývoje HW obecně, které to ulehčuje.
C++ je sice mocnější nástroj než samotné C, jenže zrovna jeho parametr nadčasovosti, kdy mají programátoři v dlouhodobějších projektech pocit "že jim to doslova hnije pod rukama" je horší než u C. O něco víc než v samotný Rust apod. svaté grály věřím ve vliv UI specializované na programování. Však kdo se někdy při programování necítil jak robot - pro ně je to přirozenější než pro biologické formy života.
Budu si to muset přečíst ještě jednou jako odstrašující příklad nevděčné a pomíjivé práce programátora v dávných časech, kdy hardware letěl dopředu jak splašený kůň.
co teprve programovat v době arkáde her, nedavno jsem viděl dokument, jak vznikala v Nintendu donkey kong hra. Běželo to ba zilogu 80, vývojáři programovaly na papir a střídali se u jednoho stroje, který to uměl ladit. Buildy se pak vypalovaly do Rom přes děrované pásky. muselo to být hotovo za půl roku. za roku už to bylo zastaralé
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 53 725×
Přečteno 25 562×
Přečteno 23 812×
Přečteno 22 259×
Přečteno 22 235×