Odpovídáte na názor ke článku Portuji 27 let starou hru napsanou v C.
Uffff, ono je na jednu stranu výhodné, že jsme zakysli na 64-bitových OS na věky a fullhd i barvy tady s námi vydrží asi i dalších 10 let. Tolik práce.....na nadčasovosti SW by se mělo začít mnohem víc uvažovat i díky tomu zpomalení vývoje HW obecně, které to ulehčuje.
C++ je sice mocnější nástroj než samotné C, jenže zrovna jeho parametr nadčasovosti, kdy mají programátoři v dlouhodobějších projektech pocit "že jim to doslova hnije pod rukama" je horší než u C. O něco víc než v samotný Rust apod. svaté grály věřím ve vliv UI specializované na programování. Však kdo se někdy při programování necítil jak robot - pro ně je to přirozenější než pro biologické formy života.
Budu si to muset přečíst ještě jednou jako odstrašující příklad nevděčné a pomíjivé práce programátora v dávných časech, kdy hardware letěl dopředu jak splašený kůň.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 594×
Přečteno 27 720×
Přečteno 26 401×
Přečteno 24 367×
Přečteno 22 864×