Odpovídáte na názor ke článku Destructive Move v C++?.
Jen dodám, že si pamatuju před vynálezem std::move jsem používal operátor <<
x << y (přesun y do x) - x musela být reference
Místo std::vector se v jedné herní firmě používal AutoArray<T>, který měl definovaný traits pro T, a jednou z nich bylo - binary movable.
Stejně tak ve své knihovně jsem měl vlastní funkci moveObject(T &, void *ptr), který přesunul první argument na adresu ptr, první argument byl považován za zdestruovaný a celé se to řídilo Traits toho typu. Pokud nebyly definované, funkce udělala placement new(ptr) s copy constructorem na T a zavolala destruktor na původní proměnnou.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 593×
Přečteno 27 720×
Přečteno 26 401×
Přečteno 24 367×
Přečteno 22 864×