Dekuji za obsahle zamysleni. Pokusim se odpovedet a co nejvicve vyjasnit:
1) Client side rendering, neni a nikdy nepude hlavni naplni prokejktu map1.eu, je to jen jedna z moznych cest, kterou zvazuji a vydam-li se po ni tak to nebude cesta jedina.
2) Rychlost vykreslovani map je absolutni priorita a nepujde-li nebude-li clientside rendering dostatecne rychly, nikdy nasazen nebude
3) Skutecne se jedna o generovani obrazovich dat primo na strane klienta nikoliv on request generovani map na strane serveru.
4) To podstatne co se posledni dobou meni je WebGL a SVG. Rozhodne se nebude generovat prim rastrovy obrazek. Data by byla stale tilovana, nikolv vsak primo v podobe obrazku, ale v podobe predzpracovanych vektorocych dat. Tilovana data by byla ukladana inkrementalne takze to co se stahne pro mensi zvestseni se pouzije pro zvetseni vetsi.
5) Uvedomuji si, ze toto reseni ma sva uskali a dost mozna je technicky nemozne, ale odmena takoveho reseni by byla stavnata.
6) Ad ekologie. Myslite ze by bylo ekoligictejsi predgenorovat normalni html stranky na serveru a posilat je klientovi jako obrazek? Vim ze to neni zcela totez, ale prenos zbytecne redundatnich dat take necoo stoji.
7) Komerce: 99% uzivatelo si nic upravovat nebude a bude pouzivat jiz hotove. Nikdy nechci prodavat mapu samotnou, ale doplnkove sluzby.
8) Vyhody clientside renderingu jsou opravdu velke. Napr. Libovolna rotace mapy, libovolne spojite zvetseni. Nevic pomoci 3D moznost volitelneho hillshadingu, treba podle denni doby (zajimava moznost pro paraglidisty).