Hlavní navigace

Názor ke článku Znovu mi Wesnoth učaril... od Tapik - 30: Za svym tvrzenim si stojim - a...

  • 11. 5. 2009 14:56

    Tapik (neregistrovaný)

    30: Za svym tvrzenim si stojim - a to diky tomu, ze si lze navrhnout vlastni naprosto vyjimecne scenare a tazeni, a to velice jednoduse. IMHO by ve Wesnoth Enginu slo napsat libovolnou ze zminovanych tahovych strategii (a to vcetne slucovani jednotek pod jednu strechu ala WarlordsII, uz jsem to kdysi zkousel; navic dokonce existuji i MPhry, kdy je mozno tak jako v RPG kupovat zbrane a jine dalsi vecicky) a tudiz je Wesnoth minimalne na takove urovni jako ony. Ano, mne nezajima, zda je nekde nejaka hezci grafika, mne zajima hratelnost a originalita tohoto reseni a jak si clovek u toho uzije. Grafika je IMHO podruzna, presto se mi tento system libi. Proto jsme psal IMHO nejlepsi strategicka hra vsech dob. Ted mne napada, ze i Robotci by sli napsat ve Wesnothu, a to pomerne jednoduse.

    38: Editorem tazeni je libovolny textovy editor, jako treba VIM, Emacs ci Notepad.exe ;-) - tazeni ja psano ve WML - WesnothMarkup­Language - podobne jako SGML, akorat ma hranate zavorky misto zobaku (holt se casto pouzivaji porovnavani) a navic podpoduji makra. Obrozvske mnozstvi maker je primo od tvurcu oficialnich kampani, kazdy si muze napsat svoje vlastni a pak lze samozdrejme vykradat makra ostatnich tvurcu.
    Trivialni ukazka:
    #define MEMOIRS_MAP NAME
    map_data="{cam­paigns/Delfador­s_Memoirs/map­s/{NAME}}"
    #enddef
    a v kodu:
    {MEMOIRS_MAP four_oracles.map}

    Pro zajemne doporucuji podivat se na SVN wesnothu, treba http://svn.gna.org/viewcvs/wesnoth/trunk/data/campaigns/Heir_To_The_Throne/