[30] Promiňte, ale to co jste napsal je dost velký nesmysl. Dopopručuji si trochu ujasnit na jakých technologiích se v současné době hry vyvíjejí, DirectX, OpenGL, OpenAL apod... Jestliže předpokládáte, že se hra bude vyvíjet 5 let tak problém není v tom, že vyvíjíte na WinXP a pak to má běžet na Vistách, ale v tom, že začnete vyvíjet na OpenGL 2.0 a po těch 5 letech tady je OpenGL 4.0, úplně nové možnosti, hromada nových extenzí atd. atd. Ten problém je úplně jinde než si asi myslíte ...
Vo voľnom čase sa venujem staručkému Turbo Pascalu na stránke www.trsek.com. Inak programujem v C/C++, PHP, SQL.
Přečteno 27 883×
Přečteno 23 639×
Přečteno 23 387×
Přečteno 21 948×
Přečteno 21 648×