Ako sa to zoberie, v kontexte so spominanymi webmi je to porovnavanie smiesne.
Zasa u vacsiny firemnych stranok nie je navstevnost v zmysle kvantity dolezita a skor zaujimava je skladba navstevnosti (ake stranky, kto, odkial).
Volba meradla je otazka... miesto navrcholu by bola mozno potom vhodnejsia sluzba od Google (Analytics).
Pouzitie externeho meradla je na zvazenie, je to pohodlne a rychle riesenie.
Fakt, ci ide o platenu alebo neplatenu sluzbu je irelevantny.
Je tu vsak aj pohlad, kedy sa vo firme obcas spytaju, ako sme na tom vseobecne s navstevnostou v porovnani s nejakym znamejsim webom - je to obojstranny argument - vies povedat, kolko ludi dokazes vlastnym webom "zasiahnut" a ci ten alebo iny plan ma zmysel.
Ja osobne? Navrcholu som odskusal a nakoniec prestal pouzivat akonahle som zistil, ze Analytics mi dava zaujimavejsie informacie.
Vo voľnom čase sa venujem staručkému Turbo Pascalu na stránke www.trsek.com. Inak programujem v C/C++, PHP, SQL.
Přečteno 25 660×
Přečteno 21 560×
Přečteno 21 286×
Přečteno 19 796×
Přečteno 19 282×