Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku VolksBank, "internetové bankovnictví" a "služby".

  • 11. 9. 2008 12:38

    Pavel 'TIGER' Růžička (neregistrovaný)

    No ona ta věc je mnohem hlubší ... vedení bank si najímá lidi, kterým to hodí na hlavu, uvidí člověka, který má za sebou hodně, ale v jeho papírech už se nedozví, že jejich člověk je z dob, kdy "prakticky" existoval jen jeden webový prohlížeč a jeden operační systém. Není v těch papírech ani napsáno, že jejich člověk už dávno nedrží krok s dobou a nemá snahu aplikaci rozvíjet, nýbrž držet při životě.

    Většinou to je ještě něčí známej ... Mají prostě člověka, na kterého to hoděj a o víc se nestarají.

    No a když si někdo začne stěžovat, tak mu řekneme, že chyba není u nás, protože nám to tady pěkně funguje. Chyba je prostě v aplikaci, kterou používá náš zákazník. Tak mu vysvětlíme, ať používá naše aplikace, protože ty jsou nejlepší a neříkejte nám, že o tom nic nevíme, vždyť jsme profíci!

    Je smutné, že společnosti, které od nás vyberou nemalé peníze se k nám chovají jako k dobytku, ať už jejich službami, či nepříjemností jejich lidí na pobočce, naštěstí už se tak nechovají všichni a je možnost volby. Nechcete mne jako zákazníka, nevadí, půjdu o dům dál.