Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku VolksBank, "internetové bankovnictví" a "služby".

  • 12. 9. 2008 13:26

    miro (neregistrovaný)

    [16] Což nemění nic na tom, že stav vašeho účtu nikdo pravidelně nesleduje. Pouze nějaký robot pravidelně projíždí databázi a dává určenému pracovníkovi echo o všech položkách, které splňují nějaký přednastavený parametr (typicky "if použitelný_zůstatek < 0"). Pokud je debet způsoben "jejich pomalými karetními operacemi" (jestli to dobře chápu, jste obchodník přijímající od zákazníků platby kartou), pak záleží na podmínkách smlouvy, jestli oni překračují nebo nepřekračují nějakou stanovenou lhůtu. Pokud navíc zákazník platí kartou jiné banky než "té vaší", může v tom být kolikrát "ta vaše" banka i docela nevinně. Než si banky navzájem vymění nejprve všechny informace a následně i peníze, tak to chvíli trvá. Sám se kolikrát divím, s jakým zpožděním mi (někdy) moje banka odepíše z účtu platbu kartou.