Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Skrytá úskalí vícenásobné dědičnosti v C++.

  • 10. 5. 2012 9:23

    Honza (neregistrovaný)

    [27] virtuální metody (tam kde je nejaka prirozena hierarchie) a automatické volání destruktorů uznavam a radim do toho hodne lehkeho C++. Chytrych ukazatelu se tochu bojim, trochu mi prijde, ze uz pak clovek neresi kazdy byte, trochu mi prijde, ze staci citelne alokovani a dealokovani. Vyjimky mi vadi, spravne chytat vyjimky mi subjektivne prijde o dost tezsi nez napr. hlidat navratove hodnoty. Generika (to jsou ty vektory, mapy atd?) se mi samozrejme casto hodi, ale taky se mi moc v C++ nelibi, pak to vede k tomu ze nekdo zapomene predefinovat operator = a dejou se divne veci. (Resil jsem aspon 3x, vzdycky nejaka krasna padacka.) A taky mi prijde, ze pak uz clovek neresi kazdy byte. A taky s tim jsou problemy na obskurnich platformach, donedavna i Android NDK.
    Je to i dost subjektivni, kazdemu sedne neco jineho. Nejhorsi je, kdyz se programator jako ja setka s programatorem jako Ondra, to je pak utrpeni pro oba. To si pak jeden o druhem mysli, ze je uplny blb, ze nechyta vyjimky a druhem o prvnim taky, ze je uplny blb, ze vrha vyjimky a nenapise to rude palcovym pismem v dokumentaci.