Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Skrytá úskalí vícenásobné dědičnosti v C++.

  • 9. 5. 2012 23:41

    Honza (neregistrovaný)

    [22] Dik za vysvětlení, už tomu příkladu rozumím. Ale furt mi přijde to C++ divné. Když počítám každý byte, tak nebudu mít pole (ani std::vector) nějakých tříd, ale céčkové pole primitivních typů, kde si velikost spočítám i bez nějakého velkého intelektuálního úsilí. A když každý byte nepočítám, tak můžu mít klidně i třeba java.util.Vector vyplněný java.lang.Objecty :-) A v zásadě takhle je to skoro se vším. Když chci psát efektivně, tak mi stačí C nebo na větší věci a projekty s přirozeným výskytem objektů hodně lehké C++. Když chci psát rychle ne nemusím řešit každý byte, tak mi vyhovuje Java. V obou případech mi přijde výsledek hezčí a čitelnější než v hardcore C++.