Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku SEH v Linuxu (C++).

  • 6. 9. 2012 13:04

    Ondřej Novák (neregistrovaný)

    [11] Ale to je celkem akademická diskuze a nechci to tady řešit. IsBadReadPtr stejně nepoužívám, používám SEH a tam lze problém PAGE_GUARD řešit. Postup je zde: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/89f73td2(VS.80).aspx

    Na linuxu nic takového nehrozí.

    A ještě poznámka k [10] ohledně různých procesorů. Tohle je obrovský problém. Měl jsem čest pracovat na XBOX360, kde obyčejná funkce InterlockedIn­crement nevyvolala barieru. Je otázkou, čí je to problém, protože pokud je v API napsáno, že ta operace zaručuje atomicky řešit modifikaci hodnoty a na určitých procesorech to nedělá, kde je chyba? v API, nebo v jeho implementaci? Nebo v dokumentaci?

    Já se dostávám do Low level částí tam, kde honím výkon a samozřejmě tam je to platform depend. Osobně se snažím pohybovat se co nejblíže u HW ale aby to bylo co nejvíc portabilní. Proto ve windows na spojové seznamy použiju InterlockedXXXSlis­ts, ale ukažte mi podobnou funkci v linuxu? V nových GCC jsou k dispozici funkce __sync_add_an­d_fetch a s tím si musím vystačit. Implementujte potom spojové seznamy.