Odpovídáte na názor ke článku SEH v Linuxu (C++).
[11] Ale to je celkem akademická diskuze a nechci to tady řešit. IsBadReadPtr stejně nepoužívám, používám SEH a tam lze problém PAGE_GUARD řešit. Postup je zde: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/89f73td2(VS.80).aspx
Na linuxu nic takového nehrozí.
A ještě poznámka k [10] ohledně různých procesorů. Tohle je obrovský problém. Měl jsem čest pracovat na XBOX360, kde obyčejná funkce InterlockedIncrement nevyvolala barieru. Je otázkou, čí je to problém, protože pokud je v API napsáno, že ta operace zaručuje atomicky řešit modifikaci hodnoty a na určitých procesorech to nedělá, kde je chyba? v API, nebo v jeho implementaci? Nebo v dokumentaci?
Já se dostávám do Low level částí tam, kde honím výkon a samozřejmě tam je to platform depend. Osobně se snažím pohybovat se co nejblíže u HW ale aby to bylo co nejvíc portabilní. Proto ve windows na spojové seznamy použiju InterlockedXXXSlists, ale ukažte mi podobnou funkci v linuxu? V nových GCC jsou k dispozici funkce __sync_add_and_fetch a s tím si musím vystačit. Implementujte potom spojové seznamy.
Intenzivně se zabývám programováním zejména v jazyce C++. Vyvíjím vlastní knihovny, vzory, techniky, používám šablony, to vše proto, aby se mi usnadnil život při návrhu aplikací. Pracoval jsem jako programátor ve společnosti Seznam.cz. Nyní jsem se usadil v jednom startupu, kde vyvíjím serverové komponenty a informační systémy v C++
Přečteno 57 608×
Přečteno 27 722×
Přečteno 26 403×
Přečteno 24 367×
Přečteno 22 864×